بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلودترینروسیو وکرک وآپدیت بازی های کامپیوتری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آراد
12:35
جمعه 29 دی 1391

با سلام به شما بازدیدکنندگان پارسیان گیم,از امروز به سایت موضوعی جدید اضافه کردیم با عنوان”دانلود بازی هایPSP”که اولین پست در این موضوع را به بازیNeed for Speed Carbon:Own the Cityاختصاص داده ایم,خوب سری بازی هایNFSدیگه نیازی به توضیح نداره و همه آن را می شناسند,برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

لینک دانلود از سرور پرشین گیگ اضافه شد

تعداد بازدید از این مطلب: 1083
موضوعات مرتبط: دانلودبازی برایpsp , ,
آراد
12:33
جمعه 29 دی 1391

Atari Classics Evolvedیک بازی شبیه ساز تانک برای کنسولPSPاست که شما در این بازی نقش یک راننده تانک را دارید که با نابود کردن تانک های دیگر به مراحل بالاتر راه پیدا می کنید،همچنین می توانید در دو سبک کلاسیک و مدرن تانک خود را برانید و از بازی لذت ببرید.برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

دانلود از سرور پرشین گیگ

تعداد بازدید از این مطلب: 984
موضوعات مرتبط: دانلودبازی برایpsp , ,
آراد
12:28
جمعه 29 دی 1391

حتما خیلی از شما بازیMetal Slugرو می شناسید بازی که خیلی وقت پیش برای کنسولPS1عرضه شد و به سربازان کوچک معروف شد و طرفداران بسیاری پیدا کرد کم کم که کنسول های جدید آمد این بازی هم برای آن ها منتشر شد،امروز mysteryhomeنسخهXX(معروف به دو ایکس)این بازی را برای کنسولPSPآماده کرده است که شما می توانید آن را در ادامه مطلب دانلود کنید،همچنین شما می توانید این بازی را از طریقWiFiبین دو کنسولPSPبه صورت دو نفره بازی کنید.

دانلود از سرور PersianGIG


 

تعداد بازدید از این مطلب: 1083
موضوعات مرتبط: دانلودبازی برایpsp , ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


به نظر شما بهترین بازی جدید کدام است؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



باسلام خدمت گیمر های عزیزخوش اومدید به وبلاگ خودتون. من آراد هستم امیدوارم ازاین مطالب استفاده کنید ومثلا بازدن یک رمز ضد پلیس GTAحال سازنده ی بازی رو بگیریدامیدوارم از من و وبلاگم راضی باشید. شما عزیزان علاوه بر نظر دادن می توانیدبه آدرس های زیرmysteryhome.lxb.ir@gmail.com mysteryhome.loxblog.com@gmail.com ایمیل بزنید ونظرات خود را بیان کنید. با تشکر
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به mysteryhome مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر